Wednesday, 6 February 2013

Sembang Dengan Blogger Terkenal !


Assalamualaikum..semangat nak buat entry kali ni..hoho mana tak nya,semalam tengah kumpul dengan group assigment untuk buat sesi last perjumpaan+makan-makan+gurau+gurau+usik mengusik before hantar assigment hari ni..penat menahan gelak dengan diaorang tu..btw thanks sahabat-sahabat sebab sudi mengembirakan hati ni..happy sangat malam tadi..

Orang lain sibuk dengan assigment,saya dengan cik elisa farahin ni sempat lagi jenguk-jenguk muka buku..huhu first group assigment with them but saya sangat teruja dapa group dengan diaorang..sangat happy+kerjasama yang baik+sudi layan kerenah gila-gila saya ni =') titik ukhwah kita terbina .. okay! saja terdetik nak post entry ni 'klik sini' dekat group jejak kasih blogger..tup tup kak niera comment..wolaaahhh.. happy betul oden tauu.. siapa kak niera? kenali beliau disini..'aisyah Humaira'

saya sangat excited bila dapat borak dengan dia..seriusly suka ikuti perkembangan dia..lebih kurang idola la.. itu je nak cerita..hee~


selepas tu,saje nak pegi jenguk blog saya tu..tengok-tengok kak niera comment entry saya pulop..wahhh..tambah-tambah kegembiraan..huehue


okay,itu sahaja nak story..

mood : happy sebab dah hantar last assigment+tak sabar nak hantar Aisyah bee kat depan um*dia nak naik bas balik nogori..kami yang baik-baik ni kena la teman dia supaya dia tak diculik..hikhik 













✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

3 comments:

aisyah humaira' said...

allah, akak biasa2 je. insan biasa sgt. heee :)
lainlah yuyu zulaikha.. hehe.

#doakan suami akak sembuh dari demam :(

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah niera :) dia mmg femes hehe

NaJaH RaZaK said...

hee~ wauu kalau yuyu zulaikha..terkejut beruk saya..huehue

Ya Allah,ye ke..insyaa Allah kami doakan..syafakallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...