Friday, 5 April 2013

Blog Saya Kena Virus ripway :')


Jeng jeng ! lebih kurang macam tu la muka saya semalam lepas blog ni kena virus ripway yang tersangat 'baik' tu :D tak dapat nak gambarkan perasaan time tu..sedih sangat!memang dah nangis pun kat sebelah adik *nasib baik dia tidur kalau tak malu >_<''.Honestly najah sayang sangat belog ni *walaupun duniawi je tapi tolonglah faham saya sayang blog saya ketat-ketat! saya yakin ada hikmahnya kenapa Allah bagi ujian blog saya kena virus.Insyaa Allah segalanya berlaku atas izinNYA.

Saya ucapkan bebanyak terima kasih kepada Kak Aida yang membantu.Sangat-sangat lega dan bersyukur sebab berjaya membunuh virus itu.huh! alhamdulillah semoga tak jadi dah lepas ni :') Sebenarnya cuak yang amat bila blog kena virus ni lepas tu apa lagi tanya la macam-macam kat miss google.Nasib baik lah jumpa blog "Diari Si Froggie"

Lepas baca entry dekat blog kak aida tu terus cari fb dia,alhamdulillah laju-laju mintak tolong dia.Tapi  cuak punya fasal mintak tolong dekat ramai blogger.. haha antaranya Nabila Medan,Nabiela Bila,kak Munirah(aisyah humaira'),Cik Iz-Yan dan akhir sekali Kak aida :D wahhh..mereka-mereka sangat baik lagi prihatin dengan masalah saya.Tak percaya?ada bukti dong..hukhuk alhamdulillah sangat-sangat sebab saya sayang blog ini*ha berapa kali dah cakap ntah la :D Terima kasih semuanya ya. i love you..huehue





Alhamdulillah dah okay.Mungkin tangan najah ni memang tak boleh nak baiki so buat muka tebal setebal dinding papan mintak tolong blogger lain jugak akhirnya :) now i'm very happy and thankful to Allah and to all the people helped khususnya kak aida.Ha so tunggu apa lagi jom terjah blog dia.Siapa yang geli katak?boleh atasinya dengan selalu bertenggek dekat blog aida..heheh :p

okay asar dah msuk.Jom solat! jap bila cakap fasal solat ni teringat dengan kata-kata dari seorang pelakon ni.Ni berjaya buat saya tersentap and dush-dush kena batang hidung sendiri :') thanks..

"Ramai kita yang solat sebab dah masuk waktu,waktu nak habis.Bila solat selesai fuhh,lega! seolah-olah solat itu bebanan bagi kita.Kita solat sebab masuk waktu bukan sebab Allah"

anda terkesan?saya juga terkesan dengan kata-katanya.Tak sangka ilmu sebegini saya perolehi bukan dari seorang ustaz tapi seorang pelakon.So? moral of the story "jangan pandang rendah pada orang lain"

"Dakwah is not about to preach hard but to reach their heart"








✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

4 comments:

Izzah Haneefa said...

Assalam... akak :) terjah sini. wah, orang perak. saya duk perak. heee... salam ukhuwah fillah.
blog kawan saya pun kena masalah serupa. last2 dia buad yang baru je. kesiannn. saya dulu pun prnah tak boleh sign in blogger. boleh dikatakann separuh gila jugaklaa jadinyaa...

#comell belog akak :D

NaJaH RaZaK said...

wasalam dik.. :) thanks..akak terjah balik ye..salam ukhwah kembali..memang nak gila pun..ngehngeh :D

Diari Si Froggie said...

wasalam najah.. akhirnya dapat jugak komen dekat entry yang ada mention diari si froggie tu.. hehe. Tq dik.. :) memang nak gila pun lagi2 kalau benda tu kita tak tahu.

NaJaH RaZaK said...

yeahhhh akhirnya reply jugak kak aida ye >_<''

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...