Sunday 3 February 2013

Saya Tak Seperti itu!


Assalamualaikum .. entry curi-curi masa..alhamdulillah dapat selesaikan beberapa perkara yang merunsingkan kepala otak sehari dua ni..terima kasih pada yang membantu..yakin bila kita "tunaikan hajat seseorang,Allah akan tunaikan hajat kita" saja nak cetuskan entry ni bila ada bau-bauan yang saya dengar tentang saya..saya tak suka!saya tak mahu dengar!cuba buat muka cool menahan telinga.. :'( btw terima kasih atas doa-doa kalian..aku hargai.. :')


Mereka kata aku USTAZAH kerana aku bertudung labuh..

Mereka kata aku SOLEHAH kerana dakwah dan sebagainya...

TAPI..

Jauh di sudut hatiku,

Mahu saja aku MENANGIS SEKUAT HATI..

Aku SEDANG BERTARUNG dengan diriku sendiri...

TAK MUDAH..

Allah sahaja TAHU apa yang terbuku di hati..

Aku masih berada di dalam LAUTAN KEKURANGAN..

Kadangkala aku TERGELINCIR kerana,

Jalan kehidupanku penuh dengan kenikmatan..

MAAFKAN aku kerana kadangkalanya AKU KHILAF..

Terlupa ke mana arah yang patut aku tuju..

SEBAK HATI tatkala aku terkenang...

Bilakah WAKTU TERAKHIRKU?

Di manakah TEMPAT TERAKHIRKU?

Siapakah ORANG YANG TERAKHIR berada denganku?

Dengan CARA APAKAH aku mengakhiri cerita hidupku? 

Allah..Allah.Allah...T_T












✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...