Friday 24 May 2013

Merasai nikmat walaupun Kepenatan :')


 Alhamdulillah dapat curi masa untuk update jugak blog ni.Ini pun curi-curi masa sebelum tidur.Setelah seminggu mengharungi kursus utk pembantu pelajar bagi kemasukan pelajar baru ke um ahad ini :) Selamat Datang Adik-adik :) Kami menanti kedatangan kalian .

Banyak sangat ilmu dan kekuatan yang kami perolehi dari kursus ini.Selain dapat merasai 'kepahitan' berada dalam senarai kepimpinan :') Semoga segalanya dipermudahkan olehMU Ya Allah . Malam ni kami sayu semacam je *dah menitis air mata pun sebab kami baru je lepas liqo' dengan YDP MPP muhammad syazmee .Kata-kata semangat yang dia beri , kesungguhan dan harapannya sangat menyentuh hati-hati kami.

Dia tak kan turut bersama kami dalam program MHS nanti . Dia hanya sempat bersama kami pada hari pertama pendaftaran pelajar kerana dia dan keluarga akan berangkat ke tanah suci bagi menunaikan umrah. Ayatnya sebelum berakhir mesyuarat tadi ialah "jika ini ialah perjumpaan terakhir antum dengan ana,maafkan segala kesilapan ana" :'( huh! touched.





Alhamdulillah juga kerana kami dapat mengusulkan perubahan walaupun tak banyak tapi at least lain dari pimpinan yang lepas. Kami yang sekarang bukan mereka yang dulu ! Maafkan sekiranya ada banyak kekurangan pada soft pimpinan kami kali ini.Kami juga manusia.Tegurlah kesalahan kami .Buat adik-adik welcome home! ngee~ btw dont worry okay kami akan seksa anda dengan kasih sayang :)


Latihan senamrobik setiap pagi dan petang
ukhwah yang terbina  








meeting bersama Pn.Rohani 


Sepanjang kursus PP tidak sukar namun bukan mudah :')

" Wahai umat manusia! Sesungguhnya aku telah dilantik dikalangan kamu sedangkan aku bukanlah orang yang terbaik. Maka jika aku melakukan kebaikan maka bantulah aku tetapi sekiranya aku terpesong maka betulkanlah aku. Benar itu adalah amanah dan dusta itu adalah khianat. " 
~Saidina abu bakar~










✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

4 comments:

Unknown said...

ooo akademi pengajian Islam yerr... :)

Unknown said...

i know all of you can do it :)

Alia Ali Ahmad said...

madiha over giler .. haha

Unknown said...

thanks aisyah ^^ madihah mmg over pun alia.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...