Wednesday 17 July 2013

First Time Speaker Corner :)



alhamdulillah 17/7/2013 merupakan tarikh yang sangat memberi makna+pengajaran+pembelajaran . For the first time diberikan amanah untuk menjayakan speech speaker corner tentang isu mesir yang sedang meletop-meletop sekarang.. Pada asalnya tarikh speaker corner ni seminggu sebelumnya tapi atas masalah kekangan masa dan sebagainya terpaksa ditunda. Dan akhirnya alhamdulillah sudah selesai dengan jayanya :') Satu pengalaman yang sangat menarik yang tidak pernah dilalui. 

Terima Kasih tidak terhingga kepada semua yang sudi meluangkan masa bersama-sama untuk mendengar sedikit perkongsian dan maklumat dari kami. Sambutan yang tidak dijangka ! Paling menyentuh hati adalah speech dari Tuan Presiden JTK and YDP MPP yang sangat bersemangat. Ditambah pula dengan flashmob yang super duber terbaik ! TAHNIAH kepada semua yang telah bertungkus lumus menjayakan speaker corner ini.. Semoga Allah meredhai apa yang kita usahakan walaupun hanyalah sekecil ini . Aminn.

Walaupun dalam panas terik dan dibulan puasa pula,tapi sememangnya segalanya Allah permudahkan..Kekuatan yang kita perolehi adalah dariNYA. 

sedikit perkongsian gambar sepanjang flashmob and speaker corner berlangsung :


















"Rasulullah bersabda :Sentiasa ada segolongan umatku yang selalu berjuang menegakkan agama Allah Ta'ala.Mereka tidak akan celaka oleh orang-orang yang menghina atau menentang mereka sampai hari kiamat. Bahkan mereka tetap menang atas semua manusia."











✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...