Tuesday 12 March 2013

Kami Pelajar Lepasan Sem 2!


Assalamualaikum..alhamdulillah setelah berapa lama sorok tangan ni dari update blog..akhirnya...huhohurayyy..first entry after final exam..sebenarnya nak update semalam lagi tapi nasib tak baik asyik sibuk je..ngehngeh..so curi-curi masa nak update jugak ni..tengah-tengah update ni pulak dapat berita dari seorang sahabat..Ya Allah sungguh berat ujianMU ini,namun aku akan berusaha dengan sebaik mungkin..berikanlah aku kekuatan..sungguh aku tidak akan rasa sendirian jika aku selalu mengingatimu..jangan biarkan aku menghadapinya seorang diri..aku tidak kuat..tapi aku bersyukur kerana masih mempunyai sahabat-sahabat yang sangat banyak memberi nasihat dan kata-kata semangat saat hati sedang cuba mengeluh dengan dugaanMU.. terima kasih semua diatas jasa baik kalian..sungguh cinta untuk kalian akan kekal hingga syurgaNYA..

Setelah 3 minggu berhempas pulas keringat dan otak*cehh mcm betul sangat je tu :p akhirnya kami sudah berjaya melepasi sem 2..alhamdulillah..result kami serahkan pada Allah..dah usaha so sekarang tawakal..doa sahaja yang mampu..yang penting sekarang adalah time yang kami perlu betul-betul kami manfaatkan bersama sebab lepas ni kami akan berpisah 3 bulan..semua akan membawa diri ke dunia masing-masing..kalau macam saya nak balik rumah mak mertua.. *ngehngeh so sekarang memang hati sangat sebak bila ingat lepas ni kami tak akan duduk dalam satu bilik lagi dah! oh my roomate..i will miss you so much..semoga kita kekal bekepit macam belangkas sampai akhir nyawa syurga..aamiinn..jangan lupakan daku ye..haha *ini semua poyo :p

"usaha telah kami lakukan,tetapi ALLAH  Yang Maha Kuasa saja yang mampu untuk menetapkan segalanya"  











okay,itu sahaja nak cerita buat masa ni..lepas ni hari-hari mesti update punya..qada' entry-entry yang sepatutnya ada time study weekk..hukhuk..okay lah ,last but not least, saya akan menepati janji saya untuk follow and bertenggek dekat blog korang malam ini ye..k salam alaik..eh lupa cantikkan header saya tu..kihkih.. direka khas oleh "Cik Iz-Yan" ..terima kasih dik.. luv you.. hee~

"Allah tidak akan memberi kita 1001 ujian,jika DIA tahu kita tidak mampu"







✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...