Wednesday, 9 January 2013

Bingkisan Rindu ..


Buat sahabat-sahabat : 
Antara kita tiada rahsia , Susah dan senang tetap bersama
Terpatri namamu , Kau takkan kulupa

Sudah bertahun lama , Kita tidak lagi bersua
Hanya tinggal kenangan , Yang tak mungkin kita lupa

Kirimkan khabar selalu , Seiringan hembusan bayu
Sekadar pengubat rasa rindu dikalbu

Pantas masa berlalu , Meninggalkan kita semua
Tanpa disedari bertambahlah usia kita

Potret lama masih kusimpan , Kubingkaikan kenangan
Hingga terkadangku , Tersenyum sendirian

 perjalanan kita masih jauh , Jalanan berliku akan kita tempuh
Imbaslah kenangan semalam jadi azimat
Penguat semangat menempuh masa hadapan

Harapanku kau kan bahagia selalu , Padaku engkau penghibur duka
Pengubat hati resah kecewa , Dikala malamku kau bawa cahaya

Imbaslah kenangan semalam jadi azimat ,Penguat semangat menempuh masa hadapan

Sematkanlah bingkisan rindu dikalbu
just for u all..i'm really miss this moment :



























"wherever u are..hope that the NUR from ALLAH surrounds you,The LOVE of ALLAH enfolds you,The POWER of ALLAH protect you,The PRESENCE of ALLAH watch over you..and always there for us :')"
_kalau tak ada gambar maap dehh..boleh tuntut untuk dimasukkan..pastiku perkenankan..huehue~





✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

6 comments:

Angah said...

sekolah mana ni..

NaJaH RaZaK said...

@Angah maahad al-mizan,kuala kangsar.perak.. :D

Nurul Ainaa said...

sedih lah pulak. tetibe teringt kat kawan2 yang dah lama gila tk jumpa =)

NaJaH RaZaK said...

@Nurul Ainaa kan?kan?sedih sangat..rindu zmn sklh :')

islam ad-din said...

arrggghh...sedih tau....dlm xsedar dh hmpir setahun kita terpisah buat sementara...ntah bila kita dapat kumpul rmai mcm dulu2 tue....hurrmmm...update la slalu blog nie najah....:)

NaJaH RaZaK said...

@islam ad-din sedih kan?? skrg mmg sgt terasa memerlukan kalian :'( keseorangan disini :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...