Wednesday 28 August 2013

Allah Uji banyak perkara dalam satu masa :')


Alhamdulillah.. indahnya perasaan bila dapat peluang untuk update entry.huhu mudah-mudahan Allah permudahkan segalanya.Sungguh kadang-kadang hati ingin mengeluh apabila terasa terlalu banyak bebanan dan tanggungjawab yang perlu diselesaikan dalam satu masa :'( namunnn Allah tidak akan menguji hambanya jika kita tidak mampu.Alhamdulillah sikit-sikit dapat diselesaikan dengan sempurna :D

Bukan senang dalam nak belajar kita kena fikir tentang amanah sebagai pimpinan and kena fikir pulak majlis to be :') Allahurabbi . Hanya dia tempat pergantungan.Sejak akhir-akhir ni apa-apa yang dibualkan atau perbuatan mesti akan ada kaitan atau segaja dikaitkan dengan cinta cintan cintun ni . Macam nak perli je kan :'D tapi memang macam orang dulu-dulu cakap la "biasalah tu , nak dekat dah memang dia jadi gedik angau macam bangau" :p moga dijauhkan semua khayalan+lamunan tak berfaedah tu. aminnn..

Terima kasih kepada sahabat sebab sudi melayan karenah tak betul najah ni yang tak lama lagi kena jadi matured tau.haha tak sukaaaaa! tak best la kena matured bagai ni..sabau je la ye 'mr' dengan perangai saya yang memang macam budak-budak :'D ini semua pengaruh madihah,izzati,aifaa dan iman! huehue please salahkan mereka! Bahagia tu makin lama makin mengada-ngada jadinya.haha itu la nak buat guane.. dugaan! ishhh2 sob sob~




terima kasih kepada chik aifaa yang banyak membantu dalam pengurusan ini.Terharu kott :p settle hal ni assigment pulak ada yang tak sempurna kesiapan nya lagi..ayoyo banyak dugaan ma.Moga dapat selesaikan secepatnya.aaminn..

Saat kita rasa down sahabat banyak sangat membantu :') allah allah allah.. sayangnya allah pada kita.Saling menguatkan.Semalam tiba lagi satu kebahagiaan bila akhirnya selama 5 tahun sakit akhirnya tahu sudah apa yang selama ini menyakitkanku.. :') alhamdulillah. Tiada perasaan sakit walaupun fizikalnya sangat sakit!mungkin  kerana saya punya sahabat yang sentiasa bersama saya walaupun jauh atau dekat di mata.Sentiasa mendoakan saya.Terima kasih semua.Bila call family rasa nak menitis pulak air mata bila ummi dan adik bagi kata-kata semangat dan agak membebel disitu.hihi namun itulah hadiah dan bekalan buat pengajaran :')

Terima kasih pada nadiah,iman,hajar dan madihah yang sudi meneman ke klinik. Tadah telinga sama-sama dengar leteran doktor tu :"D Allah menguji kita dengan sakit bukan kerana dia tak sayang tapi kerana ia cinta akan hambanya.Ingatlah sahabat! sakit ini bukan penghalang untuk kita berhenti berjuang! insyaa Allah Allah pasti membantu.Be strong dear!

Semoga Allah permudahkan segalanya.












✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...