Thursday, 7 February 2013

Siap Edit Blog Chik Husna!


Assalamualaikum..
tengah-tengah malam buta ni sempat lagi saya mengupdate entry huhu..
bukan apa, mata saya ni tak reti nak tidur walaupun dah banyak kali suruh+paksa..so elakkan keboringan melampau.. apa lagi blogwalking la kerja saya..

tiba-tiba..

cik husna bestfriends saya mintak tolong edit-editkan dia punya belog..kite yang "baik hati" ni pun tolong lah..





mula-mula happy sangat dengar dia nak belanja mee mamak..wahhh rinduunya nak makan mamak-mamak ni..huehue btw husna kite tak kisah pun awop belanja ke tak tapi kalau boleh tu nak bigapple+laksa kb mall+nasi kerabu tesco+kfc+bihun tomyam pak cik azuki.. sikit je kan,tak kan tu pun tak mampu.. haha :P
okay lah..dalam malam ni jugak kite siap kan..kalau orang lain tak ada masa nak buat dalam sehari tau.. entah tetibe specially pulop cik husna ni..

tadaaaa...*bunyi macam suprise+cantik je..haha padahal >_<"

maaf ye cik husna..tak cantik mana pun..sekadar yang mampu..kite pun baru setahun jagung dalam bidang ni :D *rendah diri elak riak :P





sila beri respon ye cik husna..kalau tak puas hati boleh datang jumpa dekat belakang dewan kuliah 1 ye..hehe* idokk nye teman belasah kamu :P
kalau tak suka bagitahu ye..nanti kite ubah balik sampai kamu suka lebam-lebam :D kepada readers jom jalan-jalan kat belog cik husna ni.. tuan tanah belog ni comei+cun+baik+sopan+ayu+solehah+++ *puji supaya boleh tambah makanan untuk dibelanja.. huehue..

okay..salam a'laik..











✿ Semoga Allah Redha Dengan Perkongsian Ini ✿

5 comments:

Ain Riz said...

amboihh , kmainn lagikk naa 2.30 taa tydo lagii . hee ~
ouhh yea ? cantik blog beliau !

Adibah Nabilah said...

biasa2 saja?? hebat niii :) hehe.. lpas ni boleh lah buat tuk yg lain..hihih

-cinta soFiaSafiya- said...

terorlaa najah......
kaknida pn nak suh najah godek bloq kaknida jugak laa...

bolew <3 heheheheheh

Anonymous said...

dh dpt char kuetiow kn???mlm ney smbung keje blik,, (.^_^.)

NaJaH RaZaK said...

hehe..mata tak boleh tidur..sebab tu tangan rajin sgt nak tolong dia..tak berani nak amik tempahan lagi..tak berani >_<"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...